CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Wednesday, January 7, 2009

Qaisara Balqish.. Anugerah Terindah..

Kelahiran Qaisara Balqish pada 28 November 2008 jam 7.26 pagi telah memberi sinar baru dalam hidup saya sekeluarga. Memandang dan melihat jari jemarinya yang halus membuat hati dan perasaan saya menjadi sebak. Saya tak sangka Tuhan memakbulkan doa saya untuk memiliki dan memelihara seorang anak yang cukup sifatnya. Alhamdulillah anugerah yang Tuhan turunkan ini sekurang-kurangnya membantu saya melepaskan rasa sendu kehilangan ibu. Sebab itulah saya katakan Qaisara Balqish dilahirkan bukan hanya untuk kebahagiaan saya seorang malah seluruh ahli keluarga saya yang masih bersedih lantaran kehilangan ibu tercinta.

Ketika ini Qaisara Balqish ditempatkan dibawah lampu kerana kuning.


Saya mengharapkan Qaisara Balqish akan menjadi anak yang baik untuk saya suami isteri dan menjadi muslimah yang sejati. Amin..

Mendengar tangisannya kali pertama, saya seperti bermimpi. Benarkah saya telah menjadi seorang ibu? Kerana telah terlalu lama rasanya saya menanti gelaran ibu akhirnya impian saya menjadi kenyataan pada 2008.


Alhamdulillah Qaisara Balqish tidak banyak karenah. Menangis apabila ingin menyusu. Selainnya kalau tidak tidur akan terkebil-kebilah matanya melihat persekitarannya.

Dikesempatan ini saya ingin mengucapkan jutaan terima kasih saya buat Kak Norhayati Berahim sekeluarga, kak sue, kak husnia, kak razia dan beberapa orang perseorangan kerana tanpa mereka impian dan cita-cita saya tidak akan kesampaian. Jasa dan budi mereka akan saya kenang sehingga akhir hayat saya. Terima kasih kepada kakitangan hospital SALAM di Senawang kerana menjaga saya dan Qaisara Balqish dengan baik semasa saya menjaga Qaisara Balqish yang kuning.

0 comments: