CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Tuesday, December 1, 2009

Congrat to my lovely friend.... Mr & Mrs Terasawa

Beberapa hari yang lepas, saya berkesempatan untuk menghadiri majlis perkahwinan salah seorang rakan saya yang berbangsa cina. Tahniah saya ucapkan kepada rakan saya Lo Yin Teng bersama pasangannya warga Korea iaitu Mr Terasawa Kazuto. Akhirnya impiannya terlaksana.


Gaya Balqish nak ke rumah orang kawin. Mata Balqish yang dah sedia sepet bertambah sepet sebab terpaksa bangun awal pagi semata-mata nak jumpa pengantin di rumah...


Pasangan pengantin bersama sebahagian daripada ahli keluarga.


Kali ni Balqish memang dah tak tahan lagi... Mengantuk sangat...


Keluarga saya bersama pasangan pengantin yang anggun dalam persalinan serba putih.

Yin Teng saya kenali hampir 7 tahun yang lalu di sebuah pusat pendidikan komputer. Selepas dari itu kami tidak pernah memutuskan hubungan begitu sahaja. Walaupun jarang berjumpa, sebulan sekali pasti kami akan berbual melalui telefon. Setiap kali saya mengadakan majlis di rumah, Yin Teng pasti akan datang walaupun lambat. Dan mengenang kebaikan beliau dan suami, saya dan suami sepakat untuk menghadiri majlis perkahwinan beliau walaupun kami kurang selesa. Sebab itulah saya memilih untuk menghadiri majlis tersebut pada waktu pagi sebelum pasangan pengantin bergerak ke Gereja. Saya mengharapkan Yin Teng akan berbahagia hingga ke akhir hayat dengan pasangan pilihan hatinya...


0 comments: