CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, March 19, 2009

Comelnya Ellysha...

Pada hari Rabu yang lepas, saya menerima kunjungan tetamu yang agak lama tidak saya temui. Aniswirda merupakan rakan saya semasa saya di sekolah menengah dahulu. Ceritanya pernah saya ceritakan dilaman blog ini satu ketika dahulu. Kali terakhir saya menemuinya semasa anak Anis si Ellysha ini berada dalam hari lagi. Sekarang Ellysha dah berumur setahun seminggu. Seronoknya saya dapat berjumpa rakan lama saya. Banyak yang kami bualkan. Dari cerita dulu sampailah ke cerita sekarang. Sampai terkulat-kulat suami Anis melihat kami duduk bercerita tak berhenti-henti. Disebabkan Anis datang waktu hari bekerja jadi suami saya tiada di rumah ketika itu.

Ni la si Ellysha tu... Comel betul budak ni. Lebih-lebih lagi pipinya yang montel tu. Rasa macam nak cubit-cubit je...

Sejak ada Ellysha badan Anis tak pernah naik-naik. Makin turun adalah. Semuanya gara-gara Ellysha yang semakin aktif. Ellysha ni tak boleh duduk diam. Habis rumah saya dipunggahnya. Nasib baik barang-barang kaca saya letakkan didalam almari. Kalau tak jenuhlah Anis main kejar-kejar dengan Ellysha ni dalam rumah saya.


Tapi Ellysha ni suka bergambar. Kalau dihalakan camera pasti dia akan diam disitu. Ala-ala posing la tu.. Comel kan?


Ini gambar sebelum Anis pulang ke rumah mertuanya di Jelebu. Si Ellysha ni dah besar. Dah tak larat Anis nak dukung. Tak lama lagi sama besarlah mak dengan anak ni.

Buat Anis dan suami, terima kasih kerana sudi datang ke rumah saya. Walaupun hanya dihidangkan dengan goreng pisang dan putu bambu (maklumlah last minute). Saya harap persahabatan saya dengan Anis akan berkekalan hingga hujung nyawa. Anis akan pulang ke Perak selepas menghabiskan cuti di rumah mertuanya. Saya doakan agar perjalanan ke Perak dipermudahkan.

Anis, thanks again!

0 comments: