CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 24, 2008

Kunjungan Kerumah Aisyah..

Aisyah adalah kawan saya semenjak saya berada di tingkatan satu lagi. Bersekolah bersama sehingga ke tingkatan 5. Yan pula meninggalkan sekolah pada tingkatan 3 dan masuk ke sekolah teknik. Walaupun saya dan Aisyah tidak berapa rapat sewaktu dialam persekolahan namun persahabatan kami menjadi lebih akrab selepas masing-masing berumahtangga. Waktu inilah yang kami tunggu-tunggukan. Boleh berborak dan bergosip tentang kawan-kawan yang lain.

Inilah Noor Aisyah Binti Abdul Malek. Saya pun muka blur je sebab tengah lapar... Bila dapat makan ni syah!!!?

Seperti biasa Yan ni mesti ada bila saya kemana-mana. Tapi kali ini bukan saya yang jemput Yan. Yan yang mengambil saya di pejabat kerana Yan baru membeli kereta VIVA yang baru... Melaram la dengan kereta baru pulak..
Ni geng 206. Anak saya memang tak leh duduk diam bila dah jumpa kawan-kawannya. Opss..napa tutup mata Akila...?
Disebabkan kami datang pada waktu tengahari, jadi kelaparan memang terasa. Apalagi kitaorang pun bedal la mee kari yang aisyah buat ni... Sedap betul la sehingga licin pinggan..
Minah ni memang lawak sangat. Cerita memang yang lucu je... Walaupun tengah mengandung 7 bulan namun aisyah tetap maintain.. thanks aisyah..
Inilah menu untuk hari ini. Mee Kari, Air Mangga dan kuih muih.. Syah, mee kari tu sedap la... Pandai masak rupanya anak en malek ni!!

Anak-anak ni sempat posing sementara menunggu mak andaknya mencedok mee. Lambat sungguh la mak andak ni...
Ni yang saya nak cerita ni. Ada ke saya yang datang rumah dia saya yang kena potong rencah-rencah mee kari ni.. tak patut betul la...

Buat Aisyah, suami dan Akila terima kasih kerana melayan kami dengan baik sekali. Bagi kami makan yang sedap-sedap dan buat lawak je senantiasa. Tahun depan jangan serik jemput kitaorang lagi syah..!!!

0 comments: