CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Thursday, October 16, 2008

Kad Hari Jadi Terakhir Arwah Ibu

Arwah ibu saya jatuh sakit pada 7 Jun 2008. Hari jadi arwah ibu saya pula jatuh pada 23 Jun dan saya 18 Jun. Kebiasaanya saya menyambut hari jadi bersama-sama ibu saya. Pada 23 Jun 2008 waktu itu arwah ibu sedang mendapatkan rawatan di Hospital Pantai Ayer Keroh, Melaka. Saya telah membelikan arwah ibu saya kad birthday walaupun saya tahu arwah ibu saya tidak ingat apa-apa. Yang penting ingatan saya pada arwah ibu tidak pernah padam.
Inilah kadnya...
Waktu menulis kad ini airmata saya tidak dapat ditahan-tahan lagi. Saya memberi kad ini dengan harapan arwah ibu saya akan cepat sembuh dan dapat membaca kad saya ini. Namun takdir tuhan tak siapa yang dapat menghalang..

Kepada Ibu Tersayang,
Selamat Hari Lahir yang ke 50. Semoga panjang umur dan dimurahkan rezeki. Anak-anakmu mendoakan semoga ibu cepat sembuh dan dapat kembali seperti sediakala.
We love you!!!

Salam sayang....
Balong, Kaklong, Kakngah, Atam dan Kakteh.



Kini segalanya tinggal kenangan buat saya sekeluarga. Kehidupan dan takdir yang telah Tuhan aturkan buat saya dan keluarga saya, saya terima dengan redha. Semoga roh arwah ibu saya ditempatkan dikalangan para solehah.. Amin...

Posted by Picasa

0 comments: